Major Ram Prasad Sharma nadzoruje przebieg akcji „Pojednanie”, mającej dopuścić do siebie Indie i Pakistan. Tymczasem terrorysta Raghavan, który polega, że Pakistańczycy zabili mu syna, nie chce przyjąć do zwycięstwa akcji, grożąc porwaniem Sanjany, córki dowodzącego akcją generała Bakshiego. Major Sharma zostaje wysłany w przebraniu ucznia do tendencji w Darjeelingu, w jakiej oblicza się Sanjana, aby chronić dziewczynę. Tak w planie można streścić debiut reżyserski Farah Khan, autorki choreografii do najbardziej ekskluzywnych hitów z Bollywood (m.in. „Czasem słońce, czasem deszcz”). Khan postanowiła ożywić kilka przerwany w Indiach gatunek, publiczny w latach 70. i 80. Ówczesne produkcje kryły w sobie wszystko: film akcji, suspens, komedię, wątek miłosny, dramat rodzinny i musical. Podobnie istnieje w „Jestem przy tobie”.